Telefoonnummer: 0182-555010

 

  • Allround tandartspraktijk
  • Kwaliteit en betrouwbaarheid
  • Innovatieve producten
  • Ruim 25 jaar ervaring

Direct inschrijven

Klachtenprocedure

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier (te vinden via onze praktijkwebsite of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. 

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Is uw klacht na bovenstaande acties niet opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij de Centrale Klachtencommissie van de praktijk

Contact

SmileClinic Gouda
Lekkenburg 2-01
2804 XC  Gouda

Tel: 010-7605005
E-mail: info@smileclinic.nl
Inschrijven praktijk

Spoednummer: 010-7605005

Openingstijden
Maandag:
8:00 - 16:45
Dinsdag:
8:00 - 16:45
Woensdag:
8:00 - 16:45
Donderdag:
8:00 - 16:45
Vrijdag:
8:15 - 12:15
Zaterdag:
Gesloten
Zondag:
Gesloten
Prothese check - geheel vrijblijvend

© 2019, SmileClinic Gouda | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd november 2019